Adwords si Facebook

Cat alegeti sa investiti in promovarea brandului dumneavoastra? Mayer Webdesign va ofera cateva sugestii pentru raspuns, profiland lupta dintre cea mai cunoscuta si folosita retea de socializare, Facebook, si cel mai eficienta platforma a marketingului online, Google Adwords.

Asadar, cele doua sisteme de publicitate virtuala, realizate in regim contra cost, potenteaza in mod diferit succesul si profitul business-ului dumneavoastra.

Mayer Webdesign opereaza cu ambele posibillitati in realizarea pachetelor de promovare virtuala a unui brand. Din experiena proprie, ecranele albastre ale lui Zuckerberg genereaza cel mai bine curentul virtual al afinitatilor pe care publicul consumator il are fata de un produs.

Industria de like-uri se adreseaza unui public de peste un miliard de utilizatori care isi administreaza conturile si promoveaza cel mai rapid un obiect prin prisma mesajelor care se constituie ca virale incontestabile.

Platforma sociala reuseste sa va faca pe deplin cunoscute paginile si site-urile, fiind un social network eficient, cel putin prin prisma vitezei cu care opereaza in promovarea reusita printr-o diversitate substantiala de instrumente care cuceresc spatiul vizual, de la imagini la video sau mesaje instant.

Pe de alta parte, Google AdWords mediaza orice regim publicitar prin conexiunile la strategiile de marketing virtual de tip Search Engine Marketing. Acesta face din produsele dumneavoastra un raspuns direct si imediat la cautarile clientilor.

Promovarea se sprijina fundamental nu pe imagini, ci pe texte cheie, percutante, sustinute de cuvinte cheie alese potrivit, asa incat produsele si site-ul dumneavoastra pot creste in topurile cautarilor de tip SERP..

In lumea lui Google Adwords, fara optimizarile perfecte ale site-urilor dumneavoastra, deopotriva prin on si off techniques, nu faceti fata!

Specialistii si consultantii echipei Mayer Webdesign au constat de-a lungul experientei de cel putin sase ani in exploatarea rivalitatilor dintre Google Adwords si Facebook Ads faptul ca popularizarea este tehnica esentiala pe care se bazeaza orice promovare prin FB – daca un produs nu este deja cunoscut, va fi mai rar cautat in randul paginilor platformei albastre – in vreme ce regimul AdWords ofera sirleticul de a promova un mesaj publicitar unor clienti in timp ce acestia cauta servicii similare celor explicate de anuntul cu pricina.

Mayer Webdesign recomanda insa un tratament nediferentiat, in sensul in care nu va sugeram sa le considerati ca instrumente exclusive de promovare. Din contra, este bine sa adaptati tehnicile de marketing si strategiile pe care le-ati stabilit la avantajele, timpii si propunerile grafice pe care le opereaza fiecare sistem in parte: Adwords, respectiv Facebook.

In acest sens, inainte de a opta pentru constituirea unei strategii personalizate de promovare pentru serviciile dumneavoastra, Mayer Webdesign va explica toate atuurile de care puteti beneficia!

Impreuna, gandim strategic intr-o lume diversa!