Diferite tipuri de utilizatori online

E bine de stiut atunci cand avem un produs sau serviciu de oferit cu ajutorul internetului sa ne analizam bine publicul tinta si sa cunoastem nisa la care ne referim. Acest obiectiv trebuie indeplinit fiindca vom putea sa ii oferim mai bine informatia si sa il atragem spre noi.

Astfel sunt consacrate trei tipare de utilizatori:

*Generatia 35-44 ani
*Generatia 19-24 ani
*Generatia 14-18 ani

Generatia (35-44 ani) ii are evidenta pe toti adultii cu varstrele cuprinse intre 35-44 ani. Acesti utilizatori online sunt cei care nu prea vad internetul ca pe o necesitate. Ei folosesc internetul doar pentru anumite informatii nefacand un obicei de viata navigarea pe internet.La fel stau si in ceea ce priveste cumparaturile online, ei nu gasesc relevanta si siguranta in cumparaturi de acest fel.

Generatia (19-24 ani) ii are in componenta sa pe tinerii intre 19-24 de ani.Aceste persoane sunt foarte interesate de Internet, sunt mereu in contact cu retelele de socializare,asculta radioul online si putem zice ca nu prea mai baga asa de mult in seama tot ceea ce este offline, fiind obisnuiti cu informatiile din mediu online. Un lucru pozitiv este ca ei au totusi si o viata sociala “reala” adica petrec timp cu familia, prietenii, ies in oras etc.

Generatia (14-18 ani) este generatia cea mai tanara care foloseste internetul. Un punct negativ este faptul ca ei nu prea traiesc viata in afara “virtualului” ci majoritatea timpului stau in fata calculatorului si socializeaza doar in mediul virtual. Ei putem zice ca au o viata monotona fiindca nu isi gasesc si alte activitati in afara de activitatile ce le gasesc in mediul online. Cu toate ca s-au nascut in “perioada informatica” si au avut parte de acest privilegiu fata de parintii si bunicii lor, ei pierd mult daca toata viata lor se concentreaza doar pe asemenea activitati.

Este bine de stiut atunci cand va incepeti afacerea in mediu online, sa aveti in vedere exact generatiei caruia va referiti si sa incercati sa interactionati “pe limbajul lor”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.