Social Media Marketing

De catva timp, succesul unui brand se masoara in capacitatea acestuia de a deveni viral. Nu este doar o tehnica pentru a cuantifica entuziasmul si satisfactia consumatorilor, ci mai curand scorul unei batalii in piata de profil intre branduri concurente, prin retelele de socializare.

Mayer Webdesign va aminteste, pe scurt, care sunt cele mai importante atuuri pe care trebuie sa le revendicati in lupta de promovare a brandului dumneavoastra prin social media network.

Prin asemenea tehnici, brandul dumneavoastra sta la indemana utilizatorilor chiar si in momentele lor de relaxare sau in timpii de socializare virtuala: promovarea in ecranele albastre ale lui Zuckerberg este unul dintre instrumentele cheie care va ofera vizibilitate si sonoritate in timp record!

Care sunt avantaje social media network?

In primul rand, va analizati sansele de promovare pe orice canal media, depasind totusi starea de normalitate a povestii cotidiene „toata lumea e pe Facebook”: ajungeti si pe YouTube, Twitter, ba chiar Linkdin.

Mai apoi, derulati campanii serioase pe platforme interactice, valiorificand continuturi in diferite formate, postari, stiluri, de la cele formale la cele informale.

Adaugati faptul ca orice instrument media ales impune creativitate, perseverenta si inovatie: pentru un mesaj seducator, aveti nevoie de imagini pe masura si, cel mai important, viteza si spontaneitate in distribuirea continuturilor.

Pana acum, v-ati convins poate de faptul ca aceasta ramura garanteaza o promovare intensiva, insa aspectul cel mai stabil pe care il ofera aceasta optiune consta in posibilitatea de a cuantifica in timp real numarul de fani, de like-uri, de preferinte sau de comentarii venite din partea utilizatorilor interesati direct sau nu, de produsele si de serviciile dumneavoastra.

De la retele profesionale la utilizatori indiferenti fata de un anumit profil, promovarile social media networks va testeaza, ca promoteri si producatori, in privinta spiritului de adaptare la exigentele, curentele si trendurile environment-urilor digitale in care va aflati.

Va puteti administra profilele de asa natura incat sa starniti o anumita imagine sau un anumit interes particular, puteti optimiza aparitiile media si, in functie de conjuncturi, puteti optimiza advertisingul sau politica de marketing in functie de feedbackul membrilor unei comunitati virtuale.

Administrati-va identitatea virtuala strategic, pentru indeplinirea obiectivelor profesionale in viata reala!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.